Vertrek!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Maaike Braam - WaarBenJij.nu Vertrek!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Maaike Braam - WaarBenJij.nu

Vertrek!!

Door: Maaike Braam

Blijf op de hoogte en volg Maaike

09 Februari 2018 | Nederland, Schiphol

Hallo Allemaal,
Vandaag is het zover!! IK GA NAAR ZUID-AFRIKA! Het is vandaag 9 februari en ik zit op het moment in de auto op weg naar schiphol. Afgelopen zondag had ik mijn koffer al zo goed als gepakt, en er kon ook echt niks meer bij haha. Gister zijn de allerlaatste spullen toegevoegd en heb ik mijn handbagage gepakt.

Om 18.20 vertrekt ons vliegtuig naar Istanbul, Turkije. Hier hebben we een overstap om vervolgens om 23.55 een 11 uur lange vlucht te hebben naar Kaapstad, Zuid-Afrika. We hebben allemaal een sweater aan met op de rug de quote van Nelson Mandela namenlijk: It always seems impossible until it’s done. Zo leuk dat we allemaal hetzelfde aan hebben! Zo kunnen mensen teminste zien dat we een eenheid zijn.

Jullie horen weer van me als ik in Zuid-Afrika zit :).