Voorstellen - Reisverslag uit Haalderen, Nederland van Maaike Braam - WaarBenJij.nu Voorstellen - Reisverslag uit Haalderen, Nederland van Maaike Braam - WaarBenJij.nu

Voorstellen

Door: Maaike Braam

Blijf op de hoogte en volg Maaike

28 Augustus 2017 | Nederland, Haalderen

Hallo!

Ik ben Maaike Braam, 15 jaar oud, woon in Haalderen en zit in de 4de klas van het VWO op OBC Bemmel. Dit jaar ben ik een van de leerlingen die mee mag naar Zuid-Afrika!

Dit jaar ga ik mijn derde seizoen hockey in. Hiervoor deed ik aan wedstrijdzwemmen waar ik fanatiek voor trainde. Helaas moest ik met deze sport stoppen toen ik een blessure aan mijn schouder kreeg. In mijn vrije tijd spreek ik graag af met vriendinnen af, ik luister graag naar muziek. Ook vind ik het soms héérlijk om niks te doen.

Ik heb heel veel zin om deel te nemen aan deze reis! Graag wil ik kennis maken met de cultuur en de natuur in Zuid-Afrika. Het lijkt me erg gaaf en interessant om te zien hoe de kinderen daar naar school gaan en vooral wat mijn leeftijdsgenoten van hun leven in Zuid-Afrika vinden. Ondervinden welke verschillen er zijn in de leefstijl tussen Nederland en Zuid-Afrika lijkt me een bijzondere ervaring.

Jullie horen snel meer van me!
Liefs


  • 11 September 2017 - 16:41

    Britt Van Empel:

    Leeeuk heb dr zin in! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haalderen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2018

Vertrek!!

05 September 2017

Voorstudie Zuid-Afrika

28 Augustus 2017

Voorstellen
Maaike

Hallo! Ik ben Maaike Braam, 15 jaar oud, zit in de 4de klas van het VWO op OBC Bemmel de Heister. Dit jaar ben ik een van de leerlingen die mee mag naar Zuid-Afrika!

Actief sinds 09 Juli 2017
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 3944

Voorgaande reizen:

09 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: